2011/09/15

So far so good

F har varit krasslig o febrig men peppar, peppar så är skruttan o jag ännu pigga. Hoppas det håller i sig, jag vitaminboostar o försöker få iaf 7 tim sömn varje natt, inte så lätt, har bara lyckats en natt sedan i söndags :) men snitt borde bli 6,30 o det är ju helt ok.
Träffade fina S över lunch igår, var alldeles för länge sedan vi sågs så lunchen rusade förbi :)

Flera givande o bra möten på jobbet igår, budget o verksamhetsplanering. Oh, yes, det gillar jag. For direkt igår till andra fina jobbet på Sportlife, körde Bodypump30, Cxworx o toppade med Zumba. :)
Nu är det en kopp kaffe som håller mig sällis efter nytt vpmöte imorse o sedan ska jag skriva kravspec innan lunchen med väninnan J. Eftermiddagen består av nytt möte o mera avrop, som måste bli klart idag.
Ikväll ska jag köra Zumba för mina kollegor vilket ska bli så kul o avslutar sedan kvällen med instruktörsmöte. Fullspäckad dag o kväll, i like!



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar