2011/09/16

Good life!

Jag har förmånen att omges av fantastiska människor.
Igår efter jobbet gick jag till fina Sportlife där flera av mina kollegor gjorde mig sällskap för ett härligt, svettigt Zumba Fitness-pass (säg att vi var 30 st). Detta var ett led i jobbets friskvårdsatsning, vi har så bra friskvård, galet! Bl.a. har vi en generös friskvårdspeng, chefer och ledning som uppmuntrar till motion, vad mer, jo, just nu har vi ett "motionskort" där du fyller i dina aktiviteter under 10 v (max 2 per vecka, alltså man får givetvis aktivera sig mera, men man får inte mera än 2 x) iaf efter 10 v lottas några lyckliga vinnare ut som får fina priser. Sist var det en fin matkorg med goda delikatesser, hmm, den kan jag lätt tänka mig att vinna. =)
Så glada och generösa var mina kollegor på passet, vilken glädje!

Efter passet stannade jag kvar och träffade fler underbara människor, nämligen mina kära instruktörskollegor. Fick en inspirerande förläsning av Sandra Börjesson, karisma säger jag bara.
Och ja, hon satte huvudet på spiken, att man alltid utvecklas och har mer att lära så "the never ending project" fortsätter. För egen del är höstens utvecklingsdel, dynamik, jag vill bli mer dynamisk/explosiv i mina röresler i Bodystepen och starkare i Bodypumpen, så höstens egna träning har fokus på det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar